Polyvore megint

De ezúttal nem én készítettem, hanem Kriszta, akit nem ismerek, és fogalmam sincs hogy talált rá a polyvore-on a bubis karkötőmre mert én béna vagyok és nem tudom hogy lehet meskás dolgokat megtalálni ott, no de a lényeg hogy Kriszta készített egy vidám nyári összeállítást a karkötővel (és Cseresznyéslány borsós fülijével). Köszönöm!! :)



És micsoda öröm, végre kikerült a Meskára a babonás szemezgetőm ma reggel, még láttam is a főoldalon :p




Ez igazából már a második próbálkozás volt ugyanerre a témára, lehet hogy megunták és nem akarták hogy még egyszer beküldjem? ;)

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett ez a szemezgető :))

    VálaszTörlés
  2. A meskás polyvore-ra feltöltött dolgokat sajnos ugyan úgy tudod csak megtalálni mint a többit.. ha tudod mit keresel, beírod a paramétereket (szín, meg egyéb), aztán remélhetőleg rábukkansz :) Nekem pár általam feltöltöttet már sikerült így megtalálni :)

    VálaszTörlés
  3. Gratula mindkettőhöz! :) Én is csináltam már szemezgetőt, nem rég a másodikat, hátha a második nekem is megjelenik majd, az első az valahol eltűnt az éterben. ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts