Első swari fánkom / My first swarovski donut

Olyan sok minta van amit még sosem próbáltam, ilyen volt a múltkori Leila bogyó, és a swari fánk is, hát most végre kipróbáltam, és az eredmény annyira tetszik hogy lehet megtartom magamnak. Nem is volt bonyolult, ilyet biztos készítek még később is.

Készült még egy hosszúkás bubis fülbevaló is, eltértem kicsit a mintától (flickr, Alia_ ) így nem annyira illik a zöldes-kékes bubis karkötőhöz amit régebben készítettem, de nekem tetszik azért így is. Megcsinálom majd az eredeti minta szerint is hogy dundibb legyen.



Felkerült egy szemezgetőm a Meskára, fesztivál témában, most hogy nemsokára kezdődik a Sziget (nem mintha mennék, évek óta nem járok már sajnos), tegnap még hármat készítettem (hm, nagy a hajtás... ;)), kíváncsi vagyok bekerül-e valamelyik.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a fánk is ,de nekem a füli az ami nagyon tetszik .

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Kiróbáltam a ducibb változatot is végül, de így csak jobban néz ki

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez is remekül illik hozzá! :)A fánk is szép, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts