Fukszia medál gyurmából / Polymer clay fuchsia flower pendant






Persze nem teljesen olyan, mint az igazi, de első probálkozásra úgy érzem egészen rendben van :)

Köszönöm mindenkinek aki jelentkezett már a játékomra, nem is számítottam ennyi jelentkezőre, nagyon örülök hogy jöttetek játszani! :))) Persze van még majdnem 6 nap, lehet még jelentkezni ;)

Megmutatom azért még az utóbbi időben készült szemezgetőket is amikhez közöm volt, a horgoltat én válogattam, a másik háromba pedig tőlem válogattak, köszönöm mindenkinek (köszi Szandi  ;) )!






8 megjegyzés:

  1. Nagyon édes, és szépséges, és milyen élethű! Pont olyan, mint az igazi, élő virág! :)
    Szuper ügyes vagy!
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon hasonlít, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Fú, nagyon szép lett! A szines szatén szalag még jobban feldobja!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes ez a szett! :) És szívesen válogatlak be a szemezgetőimbe (már ah épp nem vagyok oylan lusta,hogy ne csináljak), pláne ezt a zöld bubisat, mert nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm :) Azért tényleg van még mit fejleszteni, olyan bumszlik a szirmok, de nem mertem vékonyabbra nehogy eltörjenek, és még így is elég nehezen tudtam bánni vele.

    VálaszTörlés
  7. Nem járt ma még nálad a postás? ;)

    VálaszTörlés
  8. Kellett volna? :)
    És nálad? Gondolom ha még mindig nem akkor keresztet vethetünk a kis dínóra.

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts