Minimál gyurmaékszerek

Kicsit egyszerűbb dolgokat készítettem legutóbb, a kedvencem a fekete-zöld szett ezek közül is, ennek a felületét kőszerűre mintáztam, a zöld bogyót pedig fényesen hagytam. Még nincs kész, a fülbevalókra persze alapot kell ragasztani de momentán kifogyott a kétkomponensű ragasztóm..:)


Beruháztam, vettem ezüst színű és gyöngyházas gyurmát, próbaképp ezt a két ékszert készítettem, De úgy tűnik képen nem igazán mutatnak jól, pedig szépen csillog az ezüst tisztán és grafitszürkévé mixelve is (ami a képen sima feketének tűnik sajnos). Krizokolla- és jádegyöngyökkel és icipici ezüst szórógyöngyökel díszítettem.



Fogtündérnek pedig köszönöm hogy a dinnyés szemezgetőjébe a sárgadinnye fülbevalóimat is beválogatta! :)


Az én egyik szemezgetőm is fent volt az oldalon, megmutatom ezt is, jó célt szolgál, az egészséges életmódot "reklámozza" 16 adag zöldséggel és gyümölccsel :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek, ügyi vagy! :) És a szemezgetőhöz is gratula. Nekem valami miatt sose kerül ki egy se, már a harmadikat küldöm be pedig. :(

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts