Napraforgó medál / Sunflower pendant

Elkészítettem  a Galaxis medálom testvérét, mert nagyon megtetszett a medál formája is és a bőrbe foglalt csillámos festett üvegkaboson is. Őszre készülve ezúttal narancsos-aranysárga-bronz színekben készült el a medál, olyan mint egy szép napraforgó :) (Megtalálható Meska boltomban) Szerintem még más színben is elkészítem, nektek milyen színekben tetszene?

Más téma: Jelentkeztetek már az augusztusi játékomra? :) Már csak 31 új "lájk" kell a Facebook-on a 600-as létszámhoz, ha meglesz augusztus 25-ig, 2 ajándékot sorsolok! :) Szóval mindenki hozzon magával még egy embert! ;) Jelentkezés itt: moonsafari beads - 500-as játék




I made another pendant with a painted glass cabochon, the sister of my Galaxy pendant. This time it's gold-yellow-bronze, like a beautiful sunflower. Perfect for autumn :) I think I will make this pendant in other colors too, which colors would you like?
This pendant is available in my Etsy shop

Have you already entered my giveaway? Don't forget that in case my Facebook page has 600 followers by the end of the giveaway (Aug. 25th), there will be surprise gift too! :) We are at 569 now :) You can enter here: moonsafari beads - 500 followers giveaway

moonsafari beads - egyedi ékszerek

5 megjegyzés:

  1. Ági, ez nem ér! Akárhányszor új bejegyzést írsz, én újra és újra szerelembe esek! :) Csak a férjem meg ne tudja... ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Susu, bizony meg ne tudja! :D Erről eszembe jutott egy vicc, de olyan rossz hogy inkább le sem írom ;)
    Köszönöm mindkettőtöknek, örülök hogy nem csak nekem tetszik D:

    VálaszTörlés
  4. Sugárzó szépség! :)
    Engem érdekelne a vicc, súgd meg! ;)

    VálaszTörlés
  5. HÚ de gyönyörű ez a medál, az a kő a közepén isteni!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts